Myweirdlife.blogg.se

Levande människa med med två öronsnibbar... Vad mer vill ni veta!?

Inte riktigt kommit in i det...

Publicerad 2013-09-15 21:55:49 i Allmänt

Hej, som ni kanske märkte så bloggade jag inte igår, jag har liksom inte kommit in i det helt. Men igår var jag på en demonstration emot afrofobi typ hela dagen som pappa höll i. Idag så var jag och min familj med i Behrang Miris musikvideo, det var jättekul! Men pinsaaamt! Vet inte om jag för säga för mycket innan den har kommit ut. Men det jag skulle säga var att förlåt att jag inte har en header, jag gjorde en, men fordrad inte riktigt hur man gjorde, men jag ska försöka när jag har tid.
GODNATT 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessika

12 årig tjej som har ett weird life, och älskar att dansa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela